KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA کي‌روش: عده‌اي زياد حرف مي‌زنند

کي‌روش: عده‌اي زياد حرف مي‌زنند


وي افزود: به هيچ عنوان اين حريف را آسان نمي‌دانيم و معتقديم هر بازي رسمي که در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا انجام مي‌دهيم بازي مهمي است.



کي‌روش درباره مرخصي خود خاطرنشان کرد: در اين مدت کارهاي مربوط به تيم ملي را انجام مي‌دادم از جمله بازديد از زمين‌ها و هتل‌هاي مختلف و هماهنگي مسائل مربوط به تيم ملي ايران را پيگير بودم با اين حال يکسري صحبت‌هاي زيادي انجام دادند که آن صحبت‌ها برايم اهميتي ندارد و مهم اين است که ما به کارهاي خود برسيم و هماهنگي‌هاي لازم را بتوانيم انجام دهيم و من هم بتوانم تجاربم را به فوتبال ايران منتقل کنم تا به هدف مشترک‌مان دست يابيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال درباره دليل مصاحبه‌ نکردنش نيز گفت: بسيار مهم است که ارتباط خوبي با هواداران و حاميان فوتبال داشته باشيم و مسائل پايه‌اي را به آنها منتقل کنيم اما زماني که افراد زيادي حرف مي‌زنند و صحبت‌هاي مختلفي مطرح مي‌شود احساس مي‌کنم که بهتر است ساکت باشم و تمرکزم را بر روي کار خود بگذارم.

کي‌روش درباره انتقادها به فهرست تيم ملي نيز گفت: بهتر است زياد وارد اين مباحث نشويم، ما 95 درصد بازي‌ها را حتي اگر از نزديک نبينيم فيلم‌هاي آن را تماشا مي‌کنيم و تک‌تک بازي‌ها و بازيکنان را بررسي مي‌کنيم.

وي ادامه داد: من نمي‌توانم 10 مهاجم يا 10 مدافع را همزمان به تيم ملي دعوت کنم، ضمن آنکه بايد توجه کنيم اردوي آگوست و سپتامبر (مرداد و شهريور) تيم ملي را از دست داديم و چيزي که هواداران بايد بدانند اين است که ما اکنون ناچاريم 2 کار را همزمان در اين اردو انجام دهيم که چندان خوب نيست.

سرمربي تيم ملي تصريح کرد: اين نخستين اردوي تيم ملي بعد از بازي با کره‌جنوبي بود و به همين دليل تصميم گرفتيم پايه‌هاي تيم ملي از همان بازي را براي بازي با تايلند نيز حفظ کنيم و البته براي توسعه بازيکنان جوان نيز به آنها فرصت دهيم به همين دليل بازيکناني چون يعقوب کريمي و جهانبخش را به اردو دعوت کرديم.



کي‌روش تاکيد کرد: هدف دوم ما و بررسي و تحت نظر گرفتن بازيکنان از نظر پزشکي بود بويژه بازيکناني مانند خسرو حيدري و مهرداد پولادي براي زير نظر گرفتن شرايط پزشکي به اردو دعوت کرديم.

وي درباره اينکه اکنون دليل دعوت شدن از حيدري و پولادي مشخص شده و در مورد انتقاداتي که به اين دعوت بود پاسخ داد بله، تمام تصميمات بنا به دلايل مختلف است. اين گونه نيست که صبح از خواب بيدار شويم و بدون برنامه‌ريزي و تمرکز تصميمي بگيريم ما فرصت زيادي نداريم و بايد با سرعت از فرصت‌هاي خود استفاده کنيم.

سرمربي تيم ملي گفت: بايد بازيکنان را از نظر پزشکي تحت نظر بگيريم تا تيمي متحدتر و با شرايط ايده‌آل براي ديدارهاي آينده داشته باشيم.

وي درباره اينکه براي دعوت به تيم ملي توجه ويژه‌اي به بازيکنان استقلال و پرسپوليس دارد تاکيد کرد: من به هيچ عنوان دغدغه‌اي در اين زمينه ندارم و بهترين بازيکنان را دعوت مي‌کنم تا به تيم ملي کمک کنند. همواره 4 مورد را براي دعوت از بازيکنان مد نظر داده‌ام که اول بحث تکنيک دوم آمادگي جسماني، سوم مسائل تاکتيکي و چهارم اين است که آمادگي روحي و رواني داشته باشند و بتوانند به تيم ملي کمک کنند.

سرمربي تيم ملي فوتبال تاکيد کرد: من با بحث کلي توجه به 2 تيم خاص موافق نيستم اما اگر هم استقلال و پرسپوليس به عنوان 2 تيم بزرگ پايتخت انتظار توجه بيشتري را داشته باشند چندان دور از ذهن نيست. آنها در همه ورزشگاه‌هاي کشور هوادار دارند و زماني‌که در تهران به مصاف هم مي‌روند صدهزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آيند بنابراين توجيه اين خواسته آنها دور از ذهن نيست اما از نظر حرفه‌اي هيچ‌گونه تفاوتي بين استقلال و پرسپوليس و تيم‌هاي ديگر قائل نيستيم.



کي‌روش درباره پيشنهاد تيم ملي ايرلند نيز گفت: اين بحثي است که در رسانه‌ها مطرح شد و من آن را شنيدم اما اينکه نام من در ليست کانديداهاي سرمربيگري ايرلند باشند باعث افتخار و خوشحالي است که نشان مي‌دهد آنها نيز به کار و سليقه من ايمان دارند با اين حال اين به معناي مذاکره من با آنها و يا ترک ايران قبل از مسابقات جام جهاني نيست و تنها سبب افتخار من است.

وي درباره بحث اختلافش با رئيس فدراسيون فوتبال نيز گفت: تنها اختلاف بين من و کفاشيان آن صحبت‌هايي است که رسانه‌ها و نشريات مختلف مطرح مي‌کنند. ما با يکديگر صحبت مي‌کنيم و انگيزه و اشتياق مشترک داريم هدف و روياي من و کفاشيان يکي است و آن هدف و روياي هواداران و تمام ملت ايران است که موضوع بسيار ساده‌اي است.

سرمربي تيم ملي درباره ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي نيز خاطر نشان کرد: زمان برخي از روزهاي فيفا با مسابقات ما در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا همزمان شده و به عنوان مثال بازي‌هاي بعدي ما با تايلند، لبنان و کويت در روزهاي فيفا است البته ما به دنبال انجام بازي‌هاي خوب بين‌المللي به ويژه در زمان کمپ آماده‌سازي خود براي جام جهاني در ماه مي (ارديبهشت) هستيم.

کي‌روش تاکيد کرد: از همه هواداران فوتبال مي‌خواهم که در روز بازي ايران و تايلند به ورزشگاه بيايند و ما را تنها نگذارند ما همچنان همان احساسي که بعد از برد کره جنوبي در قلبمان را داشتيم حس مي‌کنيم.

وي در پايان گفت: به حضور همه مردم در ورزشگاه نياز داريم من خواهش مي‌کنم که هواداران فوتبال در روز بازي ايران و تايلند به ورزشگاه بيايند تا دوباره شادماني را برگردانيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: مصاحبه, کارلوس, کیروش, با, برنامه, ورزش, و, مردم, در, مورد, شرایط, تیم, ملی, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )